Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення відбувається будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій точці ( магазин, складі, торговій точці і т.д.) за адресою: вулиця Академіка Павлова, 165-В, індекс 61000, Харків - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару, - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта", - готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару. Умови повернення для товарів неналежної якості. У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону +380975209054 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. В індивідуальному порядку вирішити питання: - при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%, - при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp по номеру телефону зазначеному на сайті. Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно в нашій точці ( магазин, складі, торговій точці і т.д.) за адресою: вулиця Академіка Павлова, 165-В, індекс 61000, Харків. Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи: - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару, - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта", - готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару. Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненного товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.